Gönderen Konu: YENı şıRKET KURMAK  (Okunma sayısı 6551 defa)

Ömer KIRIKÇI

  • STANDART
  • STANDART
  • **
  • İleti: 18
YENı şıRKET KURMAK
« : Ocak 22, 2010, 02:11:44 ÖS »
Arkadaşlar 2009 eylül sınavını verdim spk nın istediği evrakları gönderdim ınşallah yakın zamanda lisansımı alacağım.Benim seçimim değerleme uzmanı arkadaşlarla birlikte olup bir değerleme şirketi kurmak.5 yıllık deneyimim var yani sorumlu değerleme uzmanlığı kriterlerine sahibim.Benim gibi düşünen lisanslı uzman arkadaşlar varsa ıstanbul merkezli bir şirket kurabiliriz.ılgilenen arkadaşlarla irtibata geçebiliriz.Hayırlı çalışmalar.
okirikci@hotmail.com

FatihDEMÝR

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 12
Ynt: YENı şıRKET KURMAK
« Yanıtla #1 : Ocak 23, 2010, 08:38:16 ÖS »
Sayın Meslektaşım inşallah düşündüğün şirketi kurarsınız.2008-2009 kriz yılı dolayısıyla çoğu şirketin 5 den fazla lisanslı çalıştırmadığından ve mühendis olan olmayan gibi adeta alaylı mektepli ayrımı yapıldığından çoğu emekli Tapu ve Kadastro müdürü,  banka müdürü ve Defterdar yardımcısı,Milli emlak Müdürü
gibi kariyer sahibi ve yıllardır gayrimenkül sektörü içinden gelen spk lisanslı  tahminen 120 civarında degerleme uzmanları arkadaşların saha çalışmalarında bazı eksiklikleri olsada bunları 10-15 günlük egitimle tamamlamak yerine sistem dışına itildiklerinden  meslek gruplarına göre gruplaşarak lisanslarını degerlendirmek için yoğun şirket kurmaya başlamışlardır.63 şirketin bulunduğu sektörde 2010 yılında kurulacak 30-40 şirketle sektör nasıl ayakta duracaktır.
Ayrıca çoğu şu anda 110-115 tl ye çözüm ortagı olarak mesken degerlemesi yapan bu arkadaşlar bankalardan iş alabilmek için  konut degerlemesi için bankalara 150-160 TL ekspertiz için fiyat vermeyi düşünüyorlar bu şartlarda ıstanbul gibi ulaşımın zor ve uzak olduğu bir şehirde bu fiyatlarla nasıl şirket ayakta tutulacagını çok merak ediyorum.

nirengi

  • YENİ ÜYE
  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 7
Ynt: YENı şıRKET KURMAK
« Yanıtla #2 : Ocak 24, 2010, 12:24:50 ÖÖ »
Bugün için SPK lisanslı firma olmak zor değil, fakat bankalardan iş almak ve düşük hizmet bedelleri ile hizmet vermek oldukça zor...
Lisanslı firma olduktan sonra sözleşme yapmak için banka genel müdürlüklerine gittiğinizde kimse size iyiki geldiniz demeyecek...
randevu almak ve kendinizi anlatabilmek bile bir problem...
size çözüm ortaklığı olarak çalışmanızı öneririm. herşeyden önce ortak bulmkta kolay ama geçinmek kolay mı?
biz lisanlı olmak için direkten döndük...ortakarın hayal dünyası farklı farklı...
çözüm ortağı olarak iyi firmalara çalışıyoruz. memnunuz, onların oluşturdukları hizmet ağı ve hazır işi yapmak inanın daha iyi...
Farklı açıdan bakın, riske girerek 1/1 sizin iken, risksiz 1/2 si sizin olacak... kaybettiğinizi düşündüğünüz 1/2 lisanslı firmanın giderini dahi karşılamaz...
bu koşullarda mesken v.b. gibi çalışmaları dahi bir kenara bıraktık, fabrika, hastane, otel v.b. gibi katma değeri yüksek işlerde trend yakaladık...


Ömer KIRIKÇI

  • STANDART
  • STANDART
  • **
  • İleti: 18
Ynt: YENı şıRKET KURMAK
« Yanıtla #3 : Ocak 25, 2010, 12:09:24 ÖS »
Arkadaşlar fikirlerinizden dolayı teşekkür ederim.Ben şanlıurfalıyım ve şu anda şanlıurfada kalmaktayım.Benim amacım kurumsallaşmış bir şirket için ıstanbul merkezli olmak daha avantajlı olur belki şirketin tanıtımı ve açılımı daha kolay olur düşüncesindeydim.şanlıurfada değerleme uzmanı yok ve en yakın değerleme şirketi Adanada bir tane varmış.şanlıurfada bir şirket kursam ve  buradan  Doğu ve Güneydoğuya  kadar iş yapabilsem nasıl olur bununla ilgili düşüncesi olan arkadaşlar varsa fikirlerini söylerlerse çok memnun olurum.Birde arkadaşlar 2010 mart ayında geçiş süreci dolduğundan değerleme işleri artık lisanlı kişi veya kuruluşlara yaptırmak zorunluluğu varmış bilgisi olan arkadaşlar varsa bizleri bilgilendirilermi acaba.
Saygılarımla...

hasiltas

  • YENİ ÜYE
  • GOLD ÜYE
  • *
  • İleti: 63
Ynt: YENı şıRKET KURMAK
« Yanıtla #4 : Şubat 05, 2010, 10:06:36 ÖÖ »
Merhaba Ömer bey

ısteğinizle ilgileniyoruz. Yüzyüze görüşmek isteriz.

Saygılar.