Gönderen Konu: Belge Başvurusu  (Okunma sayısı 4172 defa)

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Belge Başvurusu
« : Aralık 27, 2012, 11:42:06 ÖS »
Eylül 2012 sonuçları ne zaman sisteme girecek ve ne zaman belge başvurusunda bulunacağız? Bilgisi olan var mı?

Tunç Demirtaş

  • YENİ ÜYE
  • GOLD ÜYE
  • *
  • İleti: 128
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #1 : Aralık 29, 2012, 10:39:06 ÖÖ »
Eylül 2012 notları sisteme girileli çok oldu. Ben sistemden lisans başvurumu yaptım. Başvurudan önce pasif olan lisans durumum şu anda "Lisans Onayda" aşamasında görünüyor.

Aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz.

https://www.tspakb.org.tr:8443/Login.jsp




adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #2 : Aralık 30, 2012, 07:06:44 ÖÖ »
"yeni şifre al" bölümüne giriyorum "işleminiz yapılıyor lütfen bekleyin" yazıyor ama şifre alamıyorum. bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #3 : Aralık 30, 2012, 07:18:36 ÖÖ »
şimdi de "kullanıcı kapatılmıştır"  TSPAKB ye başvurun diyor

Tunç Demirtaş

  • YENİ ÜYE
  • GOLD ÜYE
  • *
  • İleti: 128
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #4 : Aralık 30, 2012, 07:35:32 ÖS »
O zaman sitelerinde teknik bir problem vardır. Bence TSPAKB veya SPL yi telefonla arayarak ayrıntılı bilgi alın. Ben oradan aldığım şifre ile ilerledim ama ben başvuralı çok oldu.

onur85

  • GOLD ÜYE
  • ***
  • İleti: 208
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #5 : Aralık 31, 2012, 01:00:22 ÖÖ »
şimdi de "kullanıcı kapatılmıştır"  TSPAKB ye başvurun diyor

Aynı sorun TIPKI GEÇEN SENE BAşIMA GELDığı GıBı TEKRARDAN benim hesabıma girişte de var. Aktif sicil olduğum halde 'kullanıcı kapatılmıştır' diyor. Site Tspakb'ın sunucularında barındırıldığı halde sorumlu kurum SPL diye biliyorum. Tam olarak hangi numaradan ve mail'den ulaşmalıyız?

Güncelleme: Telefon ve 444 9 775'li çağrı merkezinden ulaşmayı denedim ancak açan olmadı. Bunun üzerine faks çektim. Her özelleştirmede olduğı gibi bu kurumda bize kök söktürecek gibi duruyor. Son derece gayrı ciddi bir firma gibi bu SPL.
« Son Düzenleme: Aralık 31, 2012, 06:15:21 ÖS Gönderen: onur85 »

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #6 : Ocak 03, 2013, 12:15:28 ÖÖ »
spl ye mail attım. mail cevabında hesap kullanıma açılmıştır dediler ama şifreyle ilgili birşey söylemediler. "yeni şifre al" kısmına giriyorum "işleminiz yapılıyor bekleyin" diyor ve öylece kalıyor. bu işi bilen arkadaş yok mu?

onur85

  • GOLD ÜYE
  • ***
  • İleti: 208
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #7 : Ocak 03, 2013, 10:24:17 ÖÖ »
spl ye mail attım. mail cevabında hesap kullanıma açılmıştır dediler ama şifreyle ilgili birşey söylemediler. "yeni şifre al" kısmına giriyorum "işleminiz yapılıyor bekleyin" diyor ve öylece kalıyor. bu işi bilen arkadaş yok mu?

Hangi mail adresine mail attınız?

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #8 : Ocak 03, 2013, 12:06:50 ÖS »

onur85

  • GOLD ÜYE
  • ***
  • İleti: 208
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #9 : Ocak 03, 2013, 12:09:03 ÖS »
lisanslama@spl.com.tr

Teşekkür ederim. Sitelerinde hiçbir yerde bulamadım bu maili. Spl işte.
« Son Düzenleme: Ocak 03, 2013, 12:12:34 ÖS Gönderen: onur85 »

Tunç Demirtaş

  • YENİ ÜYE
  • GOLD ÜYE
  • *
  • İleti: 128
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #10 : Ocak 03, 2013, 12:25:54 ÖS »
SPL telefon ile ulaşınca adam akıllı bilgi veriyor. Benim aklıma bir de şu geldi.

Eğer mozilla, google chrome, safari vb. bir tarayıcı veya ipad vb. bir mobil cihaz ile SPL nin sitesine giriyorsanız bu bileşenleri desteklemeyen bir site yapmış olabilirler.

Genellikle kamu kurumları vb. teknolojiyi geriden takip eden kurumlar sadece INTERNET EXPLORER ı desteklerler. Diğer tarayıcılarla sitelerini görebilirsiniz ancak herhangi bir form vb. doldururken kesin bir yerlerde sorun çıkar :)

Aynı menüye internet explorer ile giriş yapıp bir de öyle deneyin.

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #11 : Ocak 03, 2013, 12:52:04 ÖS »
spl ye telefon açtım onlar da internet explorer la deneyin dediler lakin sonuç değişmedi."işleminiz yapılıyor.lütfen bekleyin" iletisi çıkıyor ve "tamam" a basana kadar gitmiyor. sisteme girmek isteyince hatalı kullanıcı veya şifre diyor

Tunç Demirtaş

  • YENİ ÜYE
  • GOLD ÜYE
  • *
  • İleti: 128
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #12 : Ocak 08, 2013, 08:10:56 ÖS »
Bu konu çözüldü mü? Girebildiniz mi sisteme?

adem5858

  • YENİ ÜYE
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Belge Başvurusu
« Yanıtla #13 : Ocak 08, 2013, 08:47:08 ÖS »
spl yetkilileri bir şifre oluşturdu onunla giriyorum. explorer olmadığından şifre oluşturamadınız diyorlar acaba bende explorer 10 var ondan mı kyanaklanıyor